UITSTEKENDE SERVICE
Snelle levering
14 DAGEN RETOUR
Vriendelijke klantenservice
GROOT ASSORTIMENT, RUIME VOORRAAD

Wieldoppen en whitewalls

Empi/GT logo set voor Wieldop wit, Ø43 mm, 4 stuks
Empi/GT logo set voor Wieldop wit, Ø43 mm, 4 stuks

€ 21,90

€ 18,10 Exclusief BTW

Beschikbaarheid: 1-2 werkdagen

Knock-off naafdop 2 spaaks 4 stuks..
Met metalen inzet. Inclusief bevestigingsmateriaal. Set van 4 stuks De minimum benodigde ruimte in het naaf dop gat is Ø 61.50 mm.

€ 72,45

€ 59,88 Exclusief BTW

Beschikbaarheid: 1-2 werkdagen

Knock-off naafdop 3 spaaks 4 stuks..
Knock-off naafdop 3 spaaks 4 stuks..

€ 86,25

€ 71,28 Exclusief BTW

Op voorraad

Naafdop staal verchroomd (per paar)
Hoogte: 86 mmVelg Steek: 5 x 205 mmOrigineel toegepast:- CT&W en EMPI Majouk wielen- Eagle 520 wielen- Centerline wielen

€ 36,15

€ 29,88 Exclusief BTW

Beschikbaarheid: 1-2 werkdagen

Nippel wieldop met Wolfsburg embleem per stuk
Nippel wieldop met Wolfsburg embleem per stuk

€ 29,80

€ 24,63 Exclusief BTW

Beschikbaarheid: 1-2 werkdagen

Velgdop/naafdop zwart, chroom ATS embleem 4stuks
Diameter: 70 mmHoogte: 38 mmOrigineel toegepast: ATS wielen

€ 109,20

€ 90,25 Exclusief BTW

Beschikbaarheid: 1-2 werkdagen

Velgringen gepolijst RVS (4 stuks) 15"
15 inch. stuks

€ 77,50

€ 64,05 Exclusief BTW

Op voorraad

Velgringen gepolijst RVS 4 stuks 15 inch
Velgringen gepolijst RVS 4 stuks 15 inch

€ 76,65

€ 63,35 Exclusief BTW

Op voorraad

Velgringen gepolijst RVS 4 stuks. 14 inch
Wielringen buitenrand gepolijst RVS 4 stuks. 14 inch

€ 72,50

€ 59,92 Exclusief BTW

Op voorraad

White Wall bandringen (2.5 cm zwart, 2.5 cm wit) 4 stuks. 14 inch wielen
White Wall bandringen (2.5 cm zwart, 2.5 cm wit) 4 stuks. 14 inch wielen

€ 38,35

€ 31,69 Exclusief BTW

Beschikbaarheid: 1-2 werkdagen

White Wall bandringen (2.5 cm zwart, 2.5 cm wit) 4 stuks. 15 inch wielen
White Wall bandringen (2.5 cm zwart, 2.5 cm wit) 4 stuks. 15 inch wielen

€ 38,35

€ 31,69 Exclusief BTW

Op voorraad

White Wall bandringen 4.5 cm 4 stuks. 14 inch wielen
De historie van een aangebracht wit gedeelte in de band vind zijn oorsprong begin 1900, destijds waren de banden van 100% natuurlijk rubber waar iets op moest worden gevonden om minder hard te slijten. Een klein banden fabriekje in Chicago was de eerste die zink oxide toevoegde voor meer slijtvastheid, hiermee werd de band wit in plaats van zwart. Een witte band was niet praktisch, het vergde veel onderhoud en al snel werd er een extra kleurstof toegevoegd wat de band weer zwart maakte. Deze vernieuwde zwarte uitvoering werd destijds gezien als een luxe band voor de gefortuneerde automobiel bezitter. In de jaren 30 werd het omgekeerd en was het Ford die als eerste een zwarte band met een witte zijkant uitbracht als extra luxe optie. Die trend werd snel opgevolgd door andere Amerikaanse autofabrikanten en de “White Wall Tyre” werd een status symbool voor de luxe automobiel. De “White Wall Tyre” is veelvuldig toegepast tot en met de jaren 70 waarbij de rand steeds smaller werd totdat hij helemaal uit het straatbeeld verdween. Er worden nog steeds banden geproduceerd met een witte rand , sommige merken bieden deze aan als zogenaamde klassiek band, ofwel een moderne band met een wit vlak. Een voordelig alternatief zijn deze rubber bandringen die tussen de velg worden geklemd, hiermee bereik je hetzelfde uiterlijk maar hebben ook een paar nadelen. Door de wrijving kan de bandring gaan invreten in het zijvlak en ze zijn niet bestand tegen hoge snelheden. Deze nadelen zijn niet van toepassing bij de A-kwaliteit versie waarbij de band wordt beschermd tegen inslijten en niet tussen de velg wordt gemonteerd maar door middel van een RVS buitenring die in de velg wordt geklemd. Helaas is de A-kwaliteit alleen leverbaar met een witte rand in maar één breedte voor 14 en 15 inch standaard velgen. De hier vermelde bandringen zijn niet velg afhankelijk, leverbaar in 12, 14, 15 en 16 inch met diverse breedtes van de witte rand en eveneens in Red Line uitvoering waarbij de rand rood is in plaats van wit. De Red Line band is een trend die de laatste jaren sterk in opkomst is, er zijn dan ook al diverse banden fabrikanten die de Red Line standaard in hun assortiment hebben opgenomen. Let op: montage is op eigen verantwoordelijkheid en aanspraak maken op garantie is uitgesloten. Bij het tabblad alternatieven staat het assortiment voor dezelfde bandmaat. Bij andere modellen staan alle andere modellen, we hebben de keuze gemaakt om alle banden maten bij alle modellen te plaatsen omdat velen niet meer de maat velg hebben die origineel was gemonteerd.

€ 34,60

€ 28,60 Exclusief BTW

Op voorraad

White Wall bandringen 4.5 cm 4 stuks. 15 inch wielen
White Wall bandringen 4.5 cm 4 stuks. voor 15 inch wielen Niet geschikt voor hogere snelheden! Let op: montage is op eigen risico en aanspraak maken op garantie is uitgesloten.  De historie van een aangebracht wit gedeelte in de band vind zijn oorsprong begin 1900, destijds waren de banden van 100% natuurlijk rubber waar iets op moest worden gevonden om minder hard te slijten. Een klein banden fabriekje in Chicago was de eerste die zink oxide toevoegde voor meer slijtvastheid, hiermee werd de band wit in plaats van zwart. Een witte band was niet praktisch, het vergde veel onderhoud en al snel werd er een extra kleurstof toegevoegd wat de band weer zwart maakte. Deze vernieuwde zwarte uitvoering werd destijds gezien als een luxe band voor de gefortuneerde automobiel bezitter. In de jaren 30 werd het omgekeerd en was het Ford die als eerste een zwarte band met een witte zijkant uitbracht als extra luxe optie. Die trend werd snel opgevolgd door andere Amerikaanse autofabrikanten en de “White Wall Tyre” werd een status symbool voor de luxe automobiel. De “White Wall Tyre” is veelvuldig toegepast tot en met de jaren 70 waarbij de rand steeds smaller werd totdat hij helemaal uit het straatbeeld verdween. Er worden nog steeds banden geproduceerd met een witte rand , sommige merken bieden deze aan als zogenaamde klassiek band, ofwel een moderne band met een wit vlak. Een voordelig alternatief zijn deze rubber bandringen die tussen de velg worden geklemd, hiermee bereik je hetzelfde uiterlijk maar hebben ook een paar nadelen. Door de wrijving kan de bandring gaan invreten in het zijvlak en ze zijn niet bestand tegen hoge snelheden. Deze nadelen zijn niet van toepassing bij de A-kwaliteit versie waarbij de band wordt beschermd tegen inslijten en niet tussen de velg wordt gemonteerd maar door middel van een RVS buitenring die in de velg wordt geklemd. Helaas is de A-kwaliteit alleen leverbaar met een witte rand in maar één breedte voor 14 en 15 inch standaard velgen. De hier vermelde bandringen zijn niet velg afhankelijk, leverbaar in 12, 14, 15 en 16 inch met diverse breedtes van de witte rand en eveneens in Red Line uitvoering waarbij de rand rood is in plaats van wit. De Red Line band is een trend die de laatste jaren sterk in opkomst is, er zijn dan ook al diverse banden fabrikanten die de Red Line standaard in hun assortiment hebben opgenomen. Let op: montage is op eigen verantwoordelijkheid en aanspraak maken op garantie is uitgesloten. Bij het tabblad alternatieven staat het assortiment voor dezelfde bandmaat. Bij andere modellen staan alle andere modellen, we hebben de keuze gemaakt om alle banden maten bij alle modellen te plaatsen omdat velen niet meer de maat velg hebben die origineel was gemonteerd.

€ 39,95

€ 33,02 Exclusief BTW

Op voorraad

White Wall bandringen 4.5 cm 4 stuks. 16 inch wielen
White Wall bandringen 4.5 cm 4 stuks. 16 inch wielen Let op : Montage is op eigen verantwoordelijkheid en aanspraak maken op garantie is uitgesloten.

€ 34,60

€ 28,60 Exclusief BTW

Beschikbaarheid: 1-2 werkdagen

White Wall bandringen 7.5 cm Atlas 15 inch
White Wall bandringen 7.5 cm Atlas 15 inch De historie van een aangebracht wit gedeelte in de band vind zijn oorsprong begin 1900, destijds waren de banden van 100% natuurlijk rubber waar iets op moest worden gevonden om minder hard te slijten. Een klein banden fabriekje in Chicago was de eerste die zink oxide toevoegde voor meer slijtvastheid, hiermee werd de band wit in plaats van zwart. Een witte band was niet praktisch, het vergde veel onderhoud en al snel werd er een extra kleurstof toegevoegd wat de band weer zwart maakte. Deze vernieuwde zwarte uitvoering werd destijds gezien als een luxe band voor de gefortuneerde automobiel bezitter. In de jaren 30 werd het omgekeerd en was het Ford die als eerste een zwarte band met een witte zijkant uitbracht als extra luxe optie. Die trend werd snel opgevolgd door andere Amerikaanse autofabrikanten en de “White Wall Tyre” werd een status symbool voor de luxe automobiel. De “White Wall Tyre” is veelvuldig toegepast tot en met de jaren 70 waarbij de rand steeds smaller werd totdat hij helemaal uit het straatbeeld verdween. Er worden nog steeds banden geproduceerd met een witte rand , sommige merken bieden deze aan als zogenaamde klassiek band, ofwel een moderne band met een wit vlak. Een voordelig alternatief zijn deze rubber bandringen die tussen de velg worden geklemd, hiermee bereik je hetzelfde uiterlijk maar hebben ook een paar nadelen. Door de wrijving kan de bandring gaan invreten in het zijvlak en ze zijn niet bestand tegen hoge snelheden. Deze nadelen zijn niet van toepassing bij de A-kwaliteit versie waarbij de band wordt beschermd tegen inslijten en niet tussen de velg wordt gemonteerd maar door middel van een RVS buitenring die in de velg wordt geklemd. Helaas is de A-kwaliteit alleen leverbaar met een witte rand in maar één breedte voor 14 en 15 inch standaard velgen. De hier vermelde bandringen zijn niet velg afhankelijk, leverbaar in 12, 14, 15 en 16 inch met diverse breedtes van de witte rand en eveneens in Red Line uitvoering waarbij de rand rood is in plaats van wit. De Red Line band is een trend die de laatste jaren sterk in opkomst is, er zijn dan ook al diverse banden fabrikanten die de Red Line standaard in hun assortiment hebben opgenomen. Let op: montage is op eigen verantwoordelijkheid en aanspraak maken op garantie is uitgesloten. Bij het tabblad alternatieven staat het assortiment voor dezelfde bandmaat. Bij andere modellen staan alle andere modellen, we hebben de keuze gemaakt om alle banden maten bij alle modellen te plaatsen omdat velen niet meer de maat velg hebben die origineel was gemonteerd.

€ 67,10

€ 55,45 Exclusief BTW

Beschikbaarheid: 1-2 werkdagen

White Wall bandringen inclusief RVS velgringen topper 4 stuks. 14 inch wielen
White Wall bandringen inclusief RVS velgringen A-kwaliteit 4 stuks. 14 inch wielen

€ 171,00

€ 141,32 Exclusief BTW

Beschikbaarheid: 1-2 werkdagen

White Wall bandringen inclusief RVS velgringen topper 4 stuks. 15 inch wielen
White Wall bandringen inclusief RVS velgringen A-kwaliteit 4 stuks. 15 inch wielen

€ 173,40

€ 143,31 Exclusief BTW

Beschikbaarheid: 1-2 werkdagen

Wieldop chroom origineel (per stuk) 113601151
Volkswagen Duitsland staat niet toe dat er reproductie wieldoppen worden gemaakt met het VW logo, deze dop is dan ook een origineel Volkswagen exemplaar.

€ 99,95

€ 82,60 Exclusief BTW
Wieldop onbehandeld (per stuk). Kever T/M 7/1965. Karmann Ghia T/M 7/1965. Bus T/M 7/1970. Kübel 111601151
De minst luxe Volkswagens werden in de beginjaren voorzien van in kleur gespoten wieldoppen. De hier vermelde wieldoppen zijn onbehandeld ofwel direct klaar om in de grondlak te worden gespoten. Om het roesten in het magazijn tegen te gaan zijn alle doppen behandeld met een olielaag, eerst grondig ontvetten voordat je met spuitwerkzaamheden begint.

€ 34,60

€ 28,60 Exclusief BTW

Beschikbaarheid: 1-2 werkdagen

Wieldop zonder embleem (cal-look)
Wieldop zonder embleem (cal-look)

€ 17,50

€ 14,46 Exclusief BTW

Beschikbaarheid: 1-2 werkdagen