UITSTEKENDE SERVICE
Snelle levering
14 DAGEN RETOUR
Vriendelijke klantenservice
GROOT ASSORTIMENT, RUIME VOORRAAD

Hoofd- , wielremcilinder en toebehoren

Aansluitstuk hoofdremcilinder Kever etc. met vulpijpje 113611810
aan wielremcilinder, plug aansluiting

€ 3,95

€ 3,26 Exclusief BTW

Op voorraad

Beschermdopje ontluchtingsnippel 211611483
Stofkap 211611483 BESCHERMDOPJE ONTLUCHTINGSNIPPEL UNIVERSEEL TOEPASBAAR

€ 0,36

€ 0,30 Exclusief BTW

Op voorraad

Dop voor reservoir remvloeistof helder 111611349
Dop voor reservoir remvloeistof helder 111611349

€ 1,50

€ 1,24 Exclusief BTW

Op voorraad

Dop voor reservoir remvloeistof Kever / Karmann Ghia 113611373
Remvloeistofreservoir dop

€ 4,35

€ 3,60 Exclusief BTW

Op voorraad

Gescheiden remsysteem ombouw reservoir
Dankzij dit ombouw reservoir kun je toch een hoofdremcilinder voor een gescheiden remsysteem monteren met een remvloeistofreservoir dat direct in de bestaande rubber tules wordt gestoken.  Naast dit reservoir heb je alleen nog een hoofdremcilinder nodig. Je vervangt de bestaande plastic tullen door dit ombouwreservoir en je hebt je doel bereikt: een gescheiden remsysteem met een vast remvloeistofreservoir.   Let op: Het remvloeistofreservoir is alleen geschikt voor nieuwe hoofdremcilinders, oude originele hoofdremcilinders hebben montage gaten van 15 mm in plaats van de benodigde 19 mm.

€ 10,70

€ 8,84 Exclusief BTW

Beschikbaarheid: 1-2 werkdagen

Gescheiden remsysteem ombouw tules (per paar) 811611817
De allereerste Volkswagen Kevers waren voorzien van een hoofdremcilinder met een direct daarop gemonteerd remvloeistofreservoir. Later is het reservoir verhuisd naar de kofferruimte, waardoor het bijvullen en controleren een stuk gemakkelijker was. Bij veel Buggy’s en andere afgeleiden van de VW Kever is dit een waardeloos systeem, de kans dat de toevoerleidingen losspringen is groot en een goede locatie vinden voor het reservoir is ook niet altijd eenvoudig. Veel Buggy’s zijn dan ook voorzien van een hoofdremcilinder met een opgeschroefd reservoir, maar dat heeft wel zijn beperkingen, er is namelijk geen hoofdremcilinder verkrijgbaar met een vast reservoir voor een gescheiden remsysteem. Wat we willen is een hoofdremcilinder met vast reservoir voor een gescheiden remsysteem en dat is te verwezenlijken met deze ombouw tules. Je gebruikt de hoofdremcilinder van een gescheiden remsysteem, vervangt de tules door deze ombouw tules en je gebruikt het reservoir van een Volkswagen Bus met gescheiden remsysteem (Bus bouwjaren augustus 1966 t/m juli 1967 ). Naast deze ombouw tules heb je een hoofdremcilinder en een reservoir nodig, die zijn te vinden op het tabblad 'Opties'. Let op: De tules zijn alleen geschikt voor nieuwe hoofdremcilinders oude originele hoofdremcilinders hebben een montage gat van 15 mm in plaats van de benodigde 19 mm.

€ 9,95

€ 8,22 Exclusief BTW

Beschikbaarheid: 1-2 werkdagen

Hoofdremcilinder 113611015BD 19.05 mm dubbel circuit
Hoofdremcilinder diameter 19.05 mm dubbel circuit

€ 32,45

€ 26,82 Exclusief BTW

Op voorraad

Hoofdremcilinder 113611015BD 19.05 mm dubbel circuit TRW
Hoofdremcilinder diameter 19.05 mm dubbel circuit TRW

€ 86,25

€ 71,28 Exclusief BTW
Hoofdremcilinder 17,46 mm Kever/Karmann 113611023B
Boring-Ø 17.46 mm

€ 24,40

€ 20,17 Exclusief BTW

Beschikbaarheid: 1-2 werkdagen

Hoofdremcilinder 17,46 mm Kever/Karmann ATE 113611023B
Boring-Ø 17.46 mm Hoofdremcilinder enkel circuit

€ 83,58

€ 69,07 Exclusief BTW

Beschikbaarheid: 1-2 werkdagen

Hoofdremcilinder 22.2 mm inclusief reservoir 211611011J
Hoofdremcilinder 22.2 mm inclusief reservoir (A-kwaliteit).

€ 122,00

€ 100,83 Exclusief BTW
Hoofdremcilinder 22.2 mm met een aluminium reservoir 211611011J
22.2 mm hoofdremcilinder met een aluminium reservoir A-kwaliteit

€ 131,70

€ 108,84 Exclusief BTW

Beschikbaarheid: 1-2 werkdagen

Hoofdremcilinder Kever / Karmann , single circuit, 17.46 mm 113611021F
Hoofdremcilinder, single circuit, 17.46 mm

€ 32,95

€ 27,23 Exclusief BTW

Beschikbaarheid: 1-2 werkdagen

Hoofdremcilinder Kever / Karmann Ghia, 19.05 mm, 113611021C
Boring-Ø 19.05 mm

€ 24,95

€ 20,62 Exclusief BTW

Beschikbaarheid: 1-2 werkdagen

Hoofdremcilinder Kever / Karmann Ghia, 19.05 mm, ATE 113611021C
Hoofdrempomp 19,05 mm enkel circuit, ATE

€ 48,50

€ 40,08 Exclusief BTW

Op voorraad

Hoofdremcilinder Kever / Karmann, single circuit, 19.05 mm 113611021C
Hoofdremcilinder, single circuit, 19.05 mm

€ 34,58

€ 28,58 Exclusief BTW

Beschikbaarheid: 1-2 werkdagen

Hoofdremcilinder Kever, dubbel circuit, (voor ombouw naar schijfrem), 20.6 mm 113611029B
Boring-Ø 20.60 mm, Schijfremmen, Aantal leidingen 2

€ 43,45

€ 35,91 Exclusief BTW

Beschikbaarheid: 1-2 werkdagen

Hoofdremcilinder montageset Kever/ KG e.d.
Hoofdremcilinder montageset Kever/ KG e.d.

€ 8,00

€ 6,61 Exclusief BTW

Op voorraad

Hoofdremcilinder Ø19.05 mm gescheiden rem systeem. Kever 1200/1300/1500. Karmann Ghia. Kübel. 1 rem schakelaar LHD 113611015BC
Hoofdremcilinder gescheiden remsysteem zonder remcontrolelampje

€ 214,60

€ 177,36 Exclusief BTW

Beschikbaarheid: 1-2 werkdagen

Hoofdremcilinder Performance 25mm dubbel circuit
Hoofdremcilinder Performance 25mm dubbel circuit. Voor bijvoorbeeld WilWood remsysteem. Benodigd remvloeistof reservoir is EMPI  17-2878-0

€ 119,00

€ 98,35 Exclusief BTW

Beschikbaarheid: 1-3 werkdagen

Hoofdremcilinder, dual circuit, 20.6 mm. voor schijfremombouw
Hoofdremcilinder, dual circuit, 20.6 mm. voor schijfrem ombouw

€ 47,25

€ 39,05 Exclusief BTW

Beschikbaarheid: 1-2 werkdagen

M10 stopbout: (M10x1) voor hoofdremcilinder 214611225
Stopbout hoofdremcilinder per stuk, M10x1

€ 2,15

€ 1,78 Exclusief BTW

Op voorraad

Montageset hoofdremcilinder (Kever / KG/ Kübel)
Montageset hoofdremcilinder, bestaande uit:2x 1136118292x N1035312x N120082

€ 4,95

€ 4,09 Exclusief BTW

Op voorraad

Ontluchtingsnippel M6x28 mm 211611477A
Met de ontluchtingsnippels in de wielremcilinders en remklauwen wordt het remsysteem ontlucht. Voordat je begint, is het raadzaam de nippel goed in te spuiten met multi-spray en een tijdje te laten inwerken, neem daarna een goed passende ringsleutel en draai de nippel voorzichtig los. Een steeksleutel draait er snel overeen, dat wordt dan ook afgeraden, de kans dat je hiermee de aangrijphoeken van de nippel beschadigt is erg groot. Gebruik vet op de schroefdraad van de nippel om valse luchttoevoer tegen te gaan tijdens het ontluchten, zodat je goed kunt zien of alle lucht uit het remsysteem is ontsnapt, draai de nippel daarna niet te vast aan.

€ 0,80

€ 0,66 Exclusief BTW

Op voorraad