Tot onze vreugde kunnen we deze gloednieuwe mechanische benzinemeters introduceren! Kwaliteit met een perfecte pasvorm, tezamen met een lange levensduur, zoals het origineel . Wordt compleet geleverd met een gloednieuwe versterkte kabel voor een foutloze werking. Verkrijgbaar in 2 verschillende kleuren: beige en groen. Langdurig getest product dat een extreem hoge kwaliteit verzekert. Exact zoals de oude originele benzinemeter, die veel langer dienst heeft gedaan dan oorspronkelijk de bedoeling van de VW ingenieurs, toen ze de benzinemeter lichtjaren geleden ontworpen.
Tot onze vreugde kunnen we deze gloednieuwe mechanische benzinemeters introduceren! Kwaliteit met een perfecte pasvorm, tezamen met een lange levensduur, zoals het origineel . Wordt compleet geleverd met een gloednieuwe versterkte kabel voor een foutloze werking. Verkrijgbaar in 2 verschillende kleuren: beige en groen. Langdurig getest product dat een extreem hoge kwaliteit verzekert. Exact zoals de oude originele benzinemeter, die veel langer dienst heeft gedaan dan oorspronkelijk de bedoeling van de VW ingenieurs, toen ze de benzinemeter lichtjaren geleden ontworpen.
Olietemperatuur opnemer M14x1.5 voor SSP klokjes. Monteer deze sensor met de speciale adapter (Zie aanverwante artikelen) op de plek waar normaal de oliedrukplug zit bij Type 4 motoren, WBX of CT/CZ motorenMonteer deze sensor rechtstreeks in het carterdeksel van diverse type 1 motoren (1960-1979)
Olietemperatuur opnemer die de oliedrukplug direct vervangt bij type 1 motoren.
Demonteer de oliedrukplug met veer en zuigertje, maak alles
goed schoon en controleer direct of de zuiger zonder te veel speling moeiteloos
op en neer kan bewegen. Als alles in orde is, monteer je het geheel weer, maar
nu gebruikmakend van de olietemperatuur sensor.
Spade connectormaat: 6.3 mmMateriaal dikte: 0.8 mmDraad dikte: 0.5-1.0 mm²
De hele elektrische bedrading zit vol met diverse soorten
kabelschoenen, sommigen zijn universeel toegepast bij ieder Volkswagen model en
anderen zijn alleen bij bepaalde toepassingen gebruikt zoals in stekkers en/of
stekkerblokken. Daarnaast is er een verdeler die meerdere vlakstekkers met
elkaar verbindt op één aansluiting, hetgeen vaak is toegepast op de
zekeringenkast.
Gecorrodeerde kabelschoenen en elektrische verdelers kunnen
zorgen voor tal van storingen, het is dan ook van belang dat ze schoon zijn.
Een beschadigde kabelschoen zal je moeten vervangen.
Voor het vastklemmen heb je een krimptang nodig die het
mogelijk maakt de ader en de draadisolatie aan de kabelschoen te krimpen. Hou
er bij de aanschaf wel rekening mee dat de tang geschikt is voor ongeïsoleerde
kabelschoenen. Ons complete assortiment bestaat alleen uit ongeïsoleerde
kabelschoenen en zijn identiek wat origineel is toegepast.
Let op: Je kunt niet iedere willekeurige kabel op
iedere kabelschoen krimpen, bij iedere kabelschoen staat vermeld voor welke
dikte kabel deze geschikt is.
Spade connectormaat: 6.3 mmMateriaal dikte: 0.8 mmDraad dikte: 1.5-2.5 mm²
De hele elektrische bedrading zit vol met diverse soorten
kabelschoenen, sommigen zijn universeel toegepast bij ieder Volkswagen model en
anderen zijn alleen bij bepaalde toepassingen gebruikt zoals in stekkers en/of
stekkerblokken. Daarnaast is er een verdeler die meerdere vlakstekkers met
elkaar verbindt op één aansluiting, hetgeen vaak is toegepast op de
zekeringenkast.
Gecorrodeerde kabelschoenen en elektrische verdelers kunnen
zorgen voor tal van storingen, het is dan ook van belang dat ze schoon zijn.
Een beschadigde kabelschoen zal je moeten vervangen.
Voor het vastklemmen heb je een krimptang nodig die het
mogelijk maakt de ader en de draadisolatie aan de kabelschoen te krimpen. Hou
er bij de aanschaf wel rekening mee dat de tang geschikt is voor ongeïsoleerde
kabelschoenen. Ons complete assortiment bestaat alleen uit ongeïsoleerde
kabelschoenen en zijn identiek wat origineel is toegepast.
Let op: Je kunt niet iedere willekeurige kabel op
iedere kabelschoen krimpen, bij iedere kabelschoen staat vermeld voor welke
dikte kabel deze geschikt is.
Spade connectormaat: 6.3 mmMateriaal dikte: 0.8 mmDraad dikte: 4.0 - 6.0 mm²
De hele elektrische bedrading zit vol met diverse soorten
kabelschoenen, sommigen zijn universeel toegepast bij ieder Volkswagen model en
anderen zijn alleen bij bepaalde toepassingen gebruikt zoals in stekkers en/of
stekkerblokken. Daarnaast is er een verdeler die meerdere vlakstekkers met
elkaar verbindt op één aansluiting, hetgeen vaak is toegepast op de
zekeringenkast.
Gecorrodeerde kabelschoenen en elektrische verdelers kunnen
zorgen voor tal van storingen, het is dan ook van belang dat ze schoon zijn.
Een beschadigde kabelschoen zal je moeten vervangen.
Voor het vastklemmen heb je een krimptang nodig die het
mogelijk maakt de ader en de draadisolatie aan de kabelschoen te krimpen. Hou
er bij de aanschaf wel rekening mee dat de tang geschikt is voor ongeïsoleerde
kabelschoenen. Ons complete assortiment bestaat alleen uit ongeïsoleerde
kabelschoenen en zijn identiek wat origineel is toegepast.
Let op: Je kunt niet iedere willekeurige kabel op
iedere kabelschoen krimpen, bij iedere kabelschoen staat vermeld voor welke
dikte kabel deze geschikt is.
Spade connectormaat: 6.3 mmMateriaal dikte: 0.8 mmDraad dikte: 0.5-1.0 mm²
De hele elektrische bedrading zit vol met diverse soorten
kabelschoenen, sommigen zijn universeel toegepast bij ieder Volkswagen model en
anderen zijn alleen bij bepaalde toepassingen gebruikt zoals in stekkers en/of
stekkerblokken. Daarnaast is er een verdeler die meerdere vlakstekkers met
elkaar verbindt op één aansluiting, hetgeen vaak is toegepast op de
zekeringenkast.
Gecorrodeerde kabelschoenen en elektrische verdelers kunnen
zorgen voor tal van storingen, het is dan ook van belang dat ze schoon zijn.
Een beschadigde kabelschoen zal je moeten vervangen.
Voor het vastklemmen heb je een krimptang nodig die het
mogelijk maakt de ader en de draadisolatie aan de kabelschoen te krimpen. Hou
er bij de aanschaf wel rekening mee dat de tang geschikt is voor ongeïsoleerde
kabelschoenen. Ons complete assortiment bestaat alleen uit ongeïsoleerde
kabelschoenen en zijn identiek wat origineel is toegepast.
Let op: Je kunt niet iedere willekeurige kabel op
iedere kabelschoen krimpen, bij iedere kabelschoen staat vermeld voor welke
dikte kabel deze geschikt is.
Spade connectormaat: 6.3 mmMateriaal dikte: 0.8 mmDraad dikte: 1.5-2.5 mm²
De hele elektrische bedrading zit vol met diverse soorten
kabelschoenen, sommigen zijn universeel toegepast bij ieder Volkswagen model en
anderen zijn alleen bij bepaalde toepassingen gebruikt zoals in stekkers en/of
stekkerblokken. Daarnaast is er een verdeler die meerdere vlakstekkers met
elkaar verbindt op één aansluiting, hetgeen vaak is toegepast op de
zekeringenkast.
Gecorrodeerde kabelschoenen en elektrische verdelers kunnen
zorgen voor tal van storingen, het is dan ook van belang dat ze schoon zijn.
Een beschadigde kabelschoen zal je moeten vervangen.
Voor het vastklemmen heb je een krimptang nodig die het
mogelijk maakt de ader en de draadisolatie aan de kabelschoen te krimpen. Hou
er bij de aanschaf wel rekening mee dat de tang geschikt is voor ongeïsoleerde
kabelschoenen. Ons complete assortiment bestaat alleen uit ongeïsoleerde
kabelschoenen en zijn identiek wat origineel is toegepast.
Let op: Je kunt niet iedere willekeurige kabel op
iedere kabelschoen krimpen, bij iedere kabelschoen staat vermeld voor welke
dikte kabel deze geschikt is.
Spade connectormaat: 6.3 mmMateriaal dikte: 0.8 mmDraad dikte: 4.0-6.0 mm²
De hele elektrische bedrading zit vol met diverse soorten
kabelschoenen, sommigen zijn universeel toegepast bij ieder Volkswagen model en
anderen zijn alleen bij bepaalde toepassingen gebruikt zoals in stekkers en/of
stekkerblokken. Daarnaast is er een verdeler die meerdere vlakstekkers met
elkaar verbindt op één aansluiting, hetgeen vaak is toegepast op de
zekeringenkast.
Gecorrodeerde kabelschoenen en elektrische verdelers kunnen
zorgen voor tal van storingen, het is dan ook van belang dat ze schoon zijn.
Een beschadigde kabelschoen zal je moeten vervangen.
Voor het vastklemmen heb je een krimptang nodig die het
mogelijk maakt de ader en de draadisolatie aan de kabelschoen te krimpen. Hou
er bij de aanschaf wel rekening mee dat de tang geschikt is voor ongeïsoleerde
kabelschoenen. Ons complete assortiment bestaat alleen uit ongeïsoleerde
kabelschoenen en zijn identiek wat origineel is toegepast.
Let op: Je kunt niet iedere willekeurige kabel op
iedere kabelschoen krimpen, bij iedere kabelschoen staat vermeld voor welke
dikte kabel deze geschikt is.