De bedrading van de koplamp loopt bij onze klassieke Volkswagen (met uitzondering van de Bus) door de wielkast naar de carrosserie. Om de bedrading te beschermen en vocht geen kans te geven wordt deze door een tule geleid. Bij de Kevers t/m /1959 waren dit metalen buisjes wat daarna is gewijzigd naar rubber tulen. Bij de latere 1303 Kevers en Karmann Ghia's zijn dit losse draaddoorvoeren waarbij de bedrading door een beschermhuls loopt. Per paar
Gepolijst RVS achterlicht ringenDe grootste achterlicht units die half jaren 70 op de Kever werden gemonteerd, en ook de achterzijde sierde van de civiele USA uitvoering van de Kübel, worden in de volksmond ook wel olifantspoten genoemd. Het laatst geproduceerde Kever model had de naam Ultima Edicion en was als enige Kever ooit uitgerust met verchroomde olifantspoot achterlichten. Door de verchroomde voet was de vraag naar deze achterlichten enorm, de teleurstelling was dan ook groot toen Hella besloot de productie ervan te stoppen. Maar niet getreurd, de ringen zijn vanaf heden los leverbaar, hiermee krijgen je bestaande achterlichten een nieuwe dimensie. Je achterlichten hoeven zelfs niet te worden gedemonteerd, de voet goed ontvetten, het schutvel van de tape verwijderen, over de achterlichtkap laten zakken, aandrukken op de voet en je achterlicht is voorzien van een hoogglans RVS ring. Worden per paar geleverd.