Dit is de perfecte afwerking van je interieur. Dit paneel zit aan de binnenkant van de achterklep onder het venster. Het is heel mooi afgewerkt, past perfect en heeft nagenoeg dezelfde originele korrel.
Dit is de perfecte afwerking van je interieur. Dit paneel zit aan de binnenkant van de achterklep onder het venster. Het is heel mooi afgewerkt, past perfect en heeft nagenoeg dezelfde originele korrel.
Authentieke binnenbekledingspanelen van pick-up en kombi Splitbussen zijn vervaardigd uit grijs hardboard dat relatief snel beschadigd geraakt en zeer slecht tegen vochtigheid bestand is. We zien in de praktijk dan ook veel Splitbussen waarbij deze bekleding vervormd is en niet meer correct op z'n plaats zit. We kregen steeds meer vraag naar deze bekleding, maar zochten tegelijk ook naar een duurzame oplossing. Deze oplossing is nu beschikbaar onder de vorm van een PVC bekledingspaneel dat zowel op vlak van kleur alsook structuur zeer sterk lijkt op wat origineel geïnstalleerd werd. Het grote verschil zit nu in de duurzaamheid en stevigheid van de bekledingspanelen. Ze kunnen beter tegen beschadigingen en kunnen niet meer vervormen onder invloed van vocht.
Authentieke binnenbekledingspanelen van pick-up en kombi Splitbussen zijn vervaardigd uit grijs hardboard dat relatief snel beschadigd geraakt en zeer slecht tegen vochtigheid bestand is. We zien in de praktijk dan ook veel Splitbussen waarbij deze bekleding vervormd is en niet meer correct op z'n plaats zit. We kregen steeds meer vraag naar deze bekleding, maar zochten tegelijk ook naar een duurzame oplossing. Deze oplossing is nu beschikbaar onder de vorm van een PVC bekledingspaneel dat zowel op vlak van kleur alsook structuur zeer sterk lijkt op wat origineel geïnstalleerd werd. Het grote verschil zit nu in de duurzaamheid en stevigheid van de bekledingspanelen. Ze kunnen beter tegen beschadigingen en kunnen niet meer vervormen onder invloed van vocht.
Originele binnenbekledingspanelen van Splitbussen zijn vervaardigd uit grijs hardboard dat relatief snel beschadigd geraakt en zeer slecht tegen vochtigheid bestand is.
Deze van PVC lijken qua kleur en structuur zeer sterk lijkt op wat origineel geïnstalleerd werd. Het grote verschil zit in de duurzaamheid en stevigheid van de bekledingspanelen. Ze kunnen beter tegen beschadigingen en kunnen niet meer vervormen onder invloed van vocht.
Originele binnenbekledingspanelen van Splitbussen zijn vervaardigd uit grijs hardboard dat relatief snel beschadigd geraakt en zeer slecht tegen vochtigheid bestand is.
Deze van PVC lijken qua kleur en structuur zeer sterk lijkt op wat origineel geïnstalleerd werd. Het grote verschil zit in de duurzaamheid en stevigheid van de bekledingspanelen. Ze kunnen beter tegen beschadigingen en kunnen niet meer vervormen onder invloed van vocht.
Originele binnenbekledingspanelen van Splitbussen zijn vervaardigd uit grijs hardboard dat relatief snel beschadigd geraakt en zeer slecht tegen vochtigheid bestand is.
Deze van PVC lijken qua kleur en structuur zeer sterk lijkt op wat origineel geïnstalleerd werd. Het grote verschil zit in de duurzaamheid en stevigheid van de bekledingspanelen. Ze kunnen beter tegen beschadigingen en kunnen niet meer vervormen onder invloed van vocht.
De hier vermelde plaatschroeven zijn voorzien van een
verzonken kop met zaagsnede in de maat 3.5 x 13 mm en vervaardigd uit RVS. De
conische ringen die als onderlegring voor de plaatschroeven fungeren hebben een
binnendiameter van 3.7 mm en eveneens vervaardigd van RVS (gepolijst).
De combinatie van de schroef met de conische ring wordt
voornamelijk toegepast bij de montage van bekledingspanelen.