Eurol® ATF II D is een automatische transmissie olie voor de meeste personenwagens, (hef)trucks en bussen van Europese, Amerikaanse of Japanse makelij. Bovendien is het geschikt voor bepaalde stuurbekrachtigingen, koppelomvormers, wisselbakken, vloeistofkoppelingen en eenvoudige hydraulische overbrengingen.
Eurol® ATF II D heeft een zeer hoge viscositeits index en biedt weerstand tegen corrosie en schuimvorming. Bovendien heeft het goede anti-oxidatie en anti-slijtage eigenschappen. Door speciale friction modifiers zal het schakelen uiterst soepel gaan, zelfs na langere gebruikstijd.
Eurol® ATF II D heeft een uiterst laag stolpunt waardoor soepel schakelen ook na de koude start gegarandeerd is. Deze ATF tast geen afdichtingsmaterialen aan. Ook bij hoge temperaturen behoudt Eurol® ATF II D haar smerende eigenschappen, zonder dat het aan zijn hoge kwaliteit inboet.
Eurol® ATF II D is verdraagzaam met alle typen van afdichtingsmateriaal en blijft verschoond van sludge en afzettingen.
Eurol® ATF II D is niet geschikt voor automatische versnellingsbakken waar Ford M2C33F/G is voorgeschreven.
Eurol® ATF II D is een automatische transmissie olie voor de meeste personenwagens, (hef)trucks en bussen van Europese, Amerikaanse of Japanse makelij. Bovendien is het geschikt voor bepaalde stuurbekrachtigingen, koppelomvormers, wisselbakken, vloeistofkoppelingen en eenvoudige hydraulische overbrengingen.
Eurol® ATF II D heeft een zeer hoge viscositeits index en biedt weerstand tegen corrosie en schuimvorming. Bovendien heeft het goede anti-oxidatie en anti-slijtage eigenschappen. Door speciale friction modifiers zal het schakelen uiterst soepel gaan, zelfs na langere gebruikstijd.
Eurol® ATF II D heeft een uiterst laag stolpunt waardoor soepel schakelen ook na de koude start gegarandeerd is. Deze ATF tast geen afdichtingsmaterialen aan. Ook bij hoge temperaturen behoudt Eurol® ATF II D haar smerende eigenschappen, zonder dat het aan zijn hoge kwaliteit inboet.
Eurol® ATF II D is verdraagzaam met alle typen van afdichtingsmateriaal en blijft verschoond van sludge en afzettingen.
Eurol® ATF II D is niet geschikt voor automatische versnellingsbakken waar Ford M2C33F/G is voorgeschreven.
Om de 10.000 km hoort de versnellingsbakolie te worden bijgevuld. Volgens VW richtlijnen dient deze olie iedere 30.000 km vervangen te worden. Vervang de olie in ieder geval als je een auto aanschaft, want je weet meestal niet hoe lang de olie al meegaat....
Om de 10.000 km hoort de versnellingsbakolie te worden bijgevuld. Volgens VW richtlijnen dient deze olie iedere 30.000 km vervangen te worden. Vervang de olie in ieder geval als je een auto aanschaft, want je weet meestal niet hoe lang de olie al meegaat....
Eigenschappen
Inhoud [liter] 1 LBundeltype FlaconViscositeit klasse SAE80W-90 mineraalSpecificatie API GL-4 / API GL-5Vrijgave van de fabrikantMIL-L-2105D