Eigenschappen
Binnendiameter1 [mm]
21 mm
Binnendiameter 2 [mm]
100 mm
Hoogte (mm)
98 mm
Materiaal
Rubber/Metaal
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2
Met kap
Type askoppeling
Askoppelingsschijf
Naaf boring-Ø [mm]
8,7 mm
Aantal boringen
6
Steek wielbouten (mm)
86 mm
Inclusief toebehoren waaronder Torx bouten
Achteras links en rechts,
Lengte: 548 mm,
Koppeling-Ø versnellingsbakzijde: 100 mm,
Boring-Ø: 8,2 mm,
Aantal boringen: 6,
Steek wielbouten-Ø: 86 mm,
Koppeling-Ø wielzijde: 100 mm,
Handgeschakeld
Hoogwaardig speciaal vet. Het MoS2-gehalte geeft het geselecteerde basisvet uitstekend smerend vermogen en hoge prestaties, dit bieden conventionele vetten niet. Tijdens het gebruik vormt zich op de glijpunten een goed hechtende, zeer dunne film van molybdeendisulfide, die ook bij een totale uitval van de vettoevoer een langere tijd voor smering zorgt. Extreem duurzaam smerend, in centrale smeersystemen transporteerbaar. Etikettering volgens DIN 51502 KPF2K-30. Temperatuurbereik: – 30 °C tot +120 °C, korte tijd tot +130 °C.
Hoogwaardig speciaal vet. Het MoS2-gehalte geeft het geselecteerde basisvet uitstekend smerend vermogen en hoge prestaties, dit bieden conventionele vetten niet. Tijdens het gebruik vormt zich op de glijpunten een goed hechtende, zeer dunne film van molybdeendisulfide, die ook bij een totale uitval van de vettoevoer een langere tijd voor smering zorgt. Extreem duurzaam smerend, in centrale smeersystemen transporteerbaar. Etikettering volgens DIN 51502 KPF2K-30. Temperatuurbereik: – 30 °C tot +120 °C, korte tijd tot +130 °C.
Onderlegring gekarteld voor aandrijfasbout T2 / T3 bus
Voorkomt loslopen van aandrijfasbouten. Dubbelzijdig getand.
Per auto 24 stuks benodigd (6 per homokineet)