Rubber voor achterruit
Een professionele garagist dat je rubberdelen niet mag monteren met behulp van vet, multi-spray, zeepsop of andere middelen, hiervoor hoor je glycerine te gebruiken.
Gebruik je toch iets anders dan is de kans groot dat je het rubber aantast en de veroudering erg versneld. Je ziet dit vaak bij raamrubbers, ruitenwisserarmrubbers e.d. door het ontstaan van droogte scheuren. Vaak begint het met het continue optreden van verticale zwarte strepen op de auto, ook weer na een goede was- en of poetsbeurt.Veel leverancier sluiten garanties uit als er niet gebruik is gemaakt van glycerine. Dit laatste is natuurlijk moelijk aan te tonen en daarom volgen wij gewoon de wettelijke Europese garantie van 2 jaar, ook op de rubberdelen.
Cabinedeur tochtruitrubber rechts. T25/T3 bus
Een professionele garagist dat je rubberdelen niet mag monteren met behulp van vet, multi-spray, zeepsop of andere middelen, hiervoor hoor je glycerine te gebruiken.
Gebruik je toch iets anders dan is de kans groot dat je het rubber aantast en de veroudering erg versneld. Je ziet dit vaak bij raamrubbers, ruitenwisserarmrubbers e.d. door het ontstaan van droogte scheuren. Vaak begint het met het continue optreden van verticale zwarte strepen op de auto, ook weer na een goede was- en of poetsbeurt.Veel leverancier sluiten garanties uit als er niet gebruik is gemaakt van glycerine. Dit laatste is natuurlijk moelijk aan te tonen en daarom volgen wij gewoon de wettelijke Europese garantie van 2 jaar, ook op de rubberdelen.
Std vanaf 08/88 bij Mulitvan, Caravelle e.d.
Op alle bussen te gebruiken, vermindert aanzienlijk het windgeruis.
Rubber past zowel links als rechts
LENGTE 1,4 METER. PER DEUR HEB JE 70CM NODIG BIJ EEN T3 BUS
Bundel: Deurrubberpakket voor deur T25/T3 bus met vast driehoeksraamDit pakket omvat het deurrubber met bijbehorende clips, de rubbers die om het portierraam lopen alsook het rubber om het driehoeksraam.Let op: Het bovenste rubber in de portier sponning is geschikt voor zowel de LT, de T3 bus alsook de Golf 1. De sponning van de LT is uiteraard langer dan die van de andere wagens en voor de T3 bus alsook de Golf 1 geldt dus dat deze moet worden ingekort. Een professionele garagist dat je rubberdelen niet mag monteren met behulp van vet, multi-spray, zeepsop of andere middelen, hiervoor hoor je glycerine te gebruiken.Gebruik je toch iets anders dan is de kans groot dat je het rubber aantast en de veroudering erg versneld. Je ziet dit vaak bij raamrubbers, ruitenwisserarmrubbers e.d. door het ontstaan van droogte scheuren. Vaak begint het met het continue optreden van verticale zwarte strepen op de auto, ook weer na een goede was- en of poetsbeurt.Veel leverancier sluiten garanties uit als er niet gebruik is gemaakt van glycerine. Dit laatste is natuurlijk moelijk aan te tonen en daarom volgen wij gewoon de wettelijke Europese garantie van 2 jaar, ook op de rubberdelen.
Bundel: Deurrubberpakket voor deur T25/T3 bus met uitzetraamDit pakket omvat het deurrubber met bijbehorende clips, de rubbers die om het portierraam lopen alsook het rubber om het uitzetraam.Let op: Het bovenste rubber in de portier sponning is geschikt voor zowel de LT, de T3 bus alsook de Golf 1. De sponning van de LT is uiteraard langer dan die van de andere wagens en voor de T3 bus alsook de Golf 1 geldt dus dat deze moet worden ingekort. Een professionele garagist dat je rubberdelen niet mag monteren met behulp van vet, multi-spray, zeepsop of andere middelen, hiervoor hoor je glycerine te gebruiken.Gebruik je toch iets anders dan is de kans groot dat je het rubber aantast en de veroudering erg versneld. Je ziet dit vaak bij raamrubbers, ruitenwisserarmrubbers e.d. door het ontstaan van droogte scheuren. Vaak begint het met het continue optreden van verticale zwarte strepen op de auto, ook weer na een goede was- en of poetsbeurt.Veel leverancier sluiten garanties uit als er niet gebruik is gemaakt van glycerine. Dit laatste is natuurlijk moelijk aan te tonen en daarom volgen wij gewoon de wettelijke Europese garantie van 2 jaar, ook op de rubberdelen.
Bundel: Deurrubberpakket voor deur T25/T3 bus met uitzetraamDit pakket omvat het deurrubber met bijbehorende clips, de rubbers die om het portierraam lopen alsook het rubber om het uitzetraam.Let op: Het bovenste rubber in de portier sponning is geschikt voor zowel de LT, de T3 bus alsook de Golf 1. De sponning van de LT is uiteraard langer dan die van de andere wagens en voor de T3 bus alsook de Golf 1 geldt dus dat deze moet worden ingekort. Een professionele garagist dat je rubberdelen niet mag monteren met behulp van vet, multi-spray, zeepsop of andere middelen, hiervoor hoor je glycerine te gebruiken.Gebruik je toch iets anders dan is de kans groot dat je het rubber aantast en de veroudering erg versneld. Je ziet dit vaak bij raamrubbers, ruitenwisserarmrubbers e.d. door het ontstaan van droogte scheuren. Vaak begint het met het continue optreden van verticale zwarte strepen op de auto, ook weer na een goede was- en of poetsbeurt.Veel leverancier sluiten garanties uit als er niet gebruik is gemaakt van glycerine. Dit laatste is natuurlijk moelijk aan te tonen en daarom volgen wij gewoon de wettelijke Europese garantie van 2 jaar, ook op de rubberdelen.
Glycerine stift 50ml (Sesam)Een professionele garagist dat je rubberdelen niet mag monteren met behulp van vet, multi-spray, zeepsop of andere middelen, hiervoor hoor je glycerine te gebruiken.Gebruik je toch iets anders dan is de kans groot dat je het rubber aantast en de veroudering erg versneld. Je ziet dit vaak bij raamrubbers, ruitenwisserarmrubbers e.d. door het ontstaan van droogte scheuren. Vaak begint het met het continue optreden van verticale zwarte strepen op de auto, ook weer na een goede was- en of poetsbeurt.Veel leverancier sluiten garanties uit als er niet gebruik is gemaakt van glycerine. Dit laatste is natuurlijk moelijk aan te tonen en daarom volgen wij gewoon de wettelijke Europese garantie van 2 jaar, ook op de rubberdelen.
Bundel: Raamrubber pakket A voor 1 portier rondom draairuit (4st)Dit pakket omvat de 4 rubbers die om het portierraam lopen. Het rubber rondom het driekhoeksraam (Ook wel rokersraam genoemd) zit niet in de bundel.Let op: Het bovenste rubber is geschikt voor zowel de LT, de T3 bus alsook de Golf 1. De sponning van de LT is uiteraard langer dan die van de andere wagens en voor de T3 bus alsook de Golf 1 geldt dus dat deze moet worden ingekort.
Vaak is het lastig om direct de juiste onderdelen te vinden en daarom hebben wij deze bundels van raamrubbers voor je T25 / T3 bus.Alle rubbers in dit overzicht zijn voor wagens zonder chromen lijsten. Bijzonderheden: Schuifdeuren tot en met juli 1984 zijn qua sponning gelijk aan de bestuurderskant. Schuifdeuren vanaf aug 1984 hebben een iets kleinere sponning en dus ook een korter rubber.Veel campers hebben thermopeen ramen. De rubbers hiervoor zijn gelijk aan de glazen ruiten met uitzondering van de schuiframen. Glazen schuiframen hebben wel weer dezelfde raamrubbers.Let verder ook op het al dan niet aanwezig zijn van een draaibaar ruitje in de voorportieren (ook wel klapruit of rokersraampje genoemd). De standaard vaste ruiten hebben links en rechts een gelijk rubber, de klapramen zijn verschillend aan de linker en de rechterkant.Een professionele garagist dat je rubberdelen niet mag monteren met behulp van vet, multi-spray, zeepsop of andere middelen, hiervoor hoor je glycerine te gebruiken.Gebruik je toch iets anders dan is de kans groot dat je het rubber aantast en de veroudering erg versneld. Je ziet dit vaak bij raamrubbers, ruitenwisserarmrubbers e.d. door het ontstaan van droogte scheuren. Vaak begint het met het continue optreden van verticale zwarte strepen op de auto, ook weer na een goede was- en of poetsbeurt.Veel leverancier sluiten garanties uit als er niet gebruik is gemaakt van glycerine. Dit laatste is natuurlijk moelijk aan te tonen en daarom volgen wij gewoon de wettelijke Europese garantie van 2 jaar, ook op de rubberdelen.
Vaak is het lastig om direct de juiste onderdelen te vinden en daarom hebben wij deze bundels van raamrubbers voor je T25 / T3 bus.Alle rubbers in dit overzicht zijn voor wagens zonder chromen lijsten. Bijzonderheden: Schuifdeuren tot en met juli 1984 zijn qua sponning gelijk aan de bestuurderskant. Schuifdeuren vanaf aug 1984 hebben een iets kleinere sponning en dus ook een korter rubber.Veel campers hebben thermopeen ramen. De rubbers hiervoor zijn gelijk aan de glazen ruiten met uitzondering van de schuiframen. Glazen schuiframen hebben wel weer dezelfde raamrubbers.Let verder ook op het al dan niet aanwezig zijn van een draaibaar ruitje in de voorportieren (ook wel klapruit of rokersraampje genoemd). De standaard vaste ruiten hebben links en rechts een gelijk rubber, de klapramen zijn verschillend aan de linker en de rechterkant.Een professionele garagist dat je rubberdelen niet mag monteren met behulp van vet, multi-spray, zeepsop of andere middelen, hiervoor hoor je glycerine te gebruiken.Gebruik je toch iets anders dan is de kans groot dat je het rubber aantast en de veroudering erg versneld. Je ziet dit vaak bij raamrubbers, ruitenwisserarmrubbers e.d. door het ontstaan van droogte scheuren. Vaak begint het met het continue optreden van verticale zwarte strepen op de auto, ook weer na een goede was- en of poetsbeurt.Veel leverancier sluiten garanties uit als er niet gebruik is gemaakt van glycerine. Dit laatste is natuurlijk moelijk aan te tonen en daarom volgen wij gewoon de wettelijke Europese garantie van 2 jaar, ook op de rubberdelen.
Rubber voor zijruit T25/ T3 251837625 Voor wagens met vaste ruit, niet draaibaar.
Een professionele garagist weet dat je rubberdelen niet mag monteren met behulp van vet, multi-spray, zeepsop of andere middelen, hiervoor hoor je glycerine te gebruiken.
Gebruik je toch iets anders dan is de kans groot dat je het rubber aantast en de veroudering erg versnelt. Je ziet dit vaak bij raamrubbers, ruitenwisserarmrubbers e.d. door het ontstaan van droogte scheuren. Vaak begint het met het continue optreden van verticale zwarte strepen op de auto, ook weer na een goede was- en of poetsbeurt.Veel leverancier sluiten garanties uit als er geen gebruik is gemaakt van glycerine. Dit laatste is natuurlijk moelijk aan te tonen en daarom volgen wij gewoon de wettelijke Europese garantie van 2 jaar, ook op de rubberdelen.
Afdichting/ ruitkanaal voor in de sponning van de vooordeur. Inbouwplaats boveninExtra: Ook toepasbaar voor Golf 1 modellen (Niet cabrio). Daarvoor moet het rubber iets worden ingekort.
Een professionele garagist dat je rubberdelen niet mag monteren met behulp van vet, multi-spray, zeepsop of andere middelen, hiervoor hoor je glycerine te gebruiken.
Gebruik je toch iets anders dan is de kans groot dat je het rubber aantast en de veroudering erg versneld. Je ziet dit vaak bij raamrubbers, ruitenwisserarmrubbers e.d. door het ontstaan van droogte scheuren. Vaak begint het met het continue optreden van verticale zwarte strepen op de auto, ook weer na een goede was- en of poetsbeurt.Veel leverancier sluiten garanties uit als er niet gebruik is gemaakt van glycerine. Dit laatste is natuurlijk moelijk aan te tonen en daarom volgen wij gewoon de wettelijke Europese garantie van 2 jaar, ook op de rubberdelen.
Zijruitrubber achter zonder lijstgroef T3 (T25)
Een professionele garagist dat je rubberdelen niet mag monteren met behulp van vet, multi-spray, zeepsop of andere middelen, hiervoor hoor je glycerine te gebruiken.
Gebruik je toch iets anders dan is de kans groot dat je het rubber aantast en de veroudering erg versneld. Je ziet dit vaak bij raamrubbers, ruitenwisserarmrubbers e.d. door het ontstaan van droogte scheuren. Vaak begint het met het continue optreden van verticale zwarte strepen op de auto, ook weer na een goede was- en of poetsbeurt.Veel leverancier sluiten garanties uit als er niet gebruik is gemaakt van glycerine. Dit laatste is natuurlijk moelijk aan te tonen en daarom volgen wij gewoon de wettelijke Europese garantie van 2 jaar, ook op de rubberdelen.