Gelijkstroom dynamo D+ of wisselstroom dynamo B+
aansluitklem beschermkap (per stuk)Specificaties:
Connector aansluiting: 12 mmDraaddoorvoer diameter: 6 mm
Spanning (V): 14 V, Laadstroom: 90 A, Ribbenaantal: 1, Riemenschijf-Ø: 65 mmLet op: De meegeleverde poelie kan verschillen, als het OE nummer van je dynamo bij de referenties staat en de poelie is anders dan kun je de oude poelie gewoon overzetten.
Deze vrij dikke kabel verbindt de wisselstroomdynamo met de
accu. Als de kabel is geoxideerd of beschadigd, zal je hem moeten vervangen. De hier vermelde kabel is identiek aan het origineel
inclusief de juiste maat afdekkap en ringkabelschoenen.
Ribbenaantal 1, Positie / Graad L 60 °, enkelvoudige zwaaiarm, met riemschijf, Ruilartikel , met geïntegreerde regelaar, draairichting met de klok mee, met aansluiting voor toerentalmeter
Spade connectormaat: 6.3 mmMateriaal dikte: 0.8 mmDraad dikte: 0.5-1.0 mm²
De hele elektrische bedrading zit vol met diverse soorten
kabelschoenen, sommigen zijn universeel toegepast bij ieder Volkswagen model en
anderen zijn alleen bij bepaalde toepassingen gebruikt zoals in stekkers en/of
stekkerblokken. Daarnaast is er een verdeler die meerdere vlakstekkers met
elkaar verbindt op één aansluiting, hetgeen vaak is toegepast op de
zekeringenkast.
Gecorrodeerde kabelschoenen en elektrische verdelers kunnen
zorgen voor tal van storingen, het is dan ook van belang dat ze schoon zijn.
Een beschadigde kabelschoen zal je moeten vervangen.
Voor het vastklemmen heb je een krimptang nodig die het
mogelijk maakt de ader en de draadisolatie aan de kabelschoen te krimpen. Hou
er bij de aanschaf wel rekening mee dat de tang geschikt is voor ongeïsoleerde
kabelschoenen. Ons complete assortiment bestaat alleen uit ongeïsoleerde
kabelschoenen en zijn identiek wat origineel is toegepast.
Let op: Je kunt niet iedere willekeurige kabel op
iedere kabelschoen krimpen, bij iedere kabelschoen staat vermeld voor welke
dikte kabel deze geschikt is.
Spade connectormaat: 6.3 mmMateriaal dikte: 0.8 mmDraad dikte: 1.5-2.5 mm²
De hele elektrische bedrading zit vol met diverse soorten
kabelschoenen, sommigen zijn universeel toegepast bij ieder Volkswagen model en
anderen zijn alleen bij bepaalde toepassingen gebruikt zoals in stekkers en/of
stekkerblokken. Daarnaast is er een verdeler die meerdere vlakstekkers met
elkaar verbindt op één aansluiting, hetgeen vaak is toegepast op de
zekeringenkast.
Gecorrodeerde kabelschoenen en elektrische verdelers kunnen
zorgen voor tal van storingen, het is dan ook van belang dat ze schoon zijn.
Een beschadigde kabelschoen zal je moeten vervangen.
Voor het vastklemmen heb je een krimptang nodig die het
mogelijk maakt de ader en de draadisolatie aan de kabelschoen te krimpen. Hou
er bij de aanschaf wel rekening mee dat de tang geschikt is voor ongeïsoleerde
kabelschoenen. Ons complete assortiment bestaat alleen uit ongeïsoleerde
kabelschoenen en zijn identiek wat origineel is toegepast.
Let op: Je kunt niet iedere willekeurige kabel op
iedere kabelschoen krimpen, bij iedere kabelschoen staat vermeld voor welke
dikte kabel deze geschikt is.
Spade connectormaat: 6.3 mmMateriaal dikte: 0.8 mmDraad dikte: 4.0 - 6.0 mm²
De hele elektrische bedrading zit vol met diverse soorten
kabelschoenen, sommigen zijn universeel toegepast bij ieder Volkswagen model en
anderen zijn alleen bij bepaalde toepassingen gebruikt zoals in stekkers en/of
stekkerblokken. Daarnaast is er een verdeler die meerdere vlakstekkers met
elkaar verbindt op één aansluiting, hetgeen vaak is toegepast op de
zekeringenkast.
Gecorrodeerde kabelschoenen en elektrische verdelers kunnen
zorgen voor tal van storingen, het is dan ook van belang dat ze schoon zijn.
Een beschadigde kabelschoen zal je moeten vervangen.
Voor het vastklemmen heb je een krimptang nodig die het
mogelijk maakt de ader en de draadisolatie aan de kabelschoen te krimpen. Hou
er bij de aanschaf wel rekening mee dat de tang geschikt is voor ongeïsoleerde
kabelschoenen. Ons complete assortiment bestaat alleen uit ongeïsoleerde
kabelschoenen en zijn identiek wat origineel is toegepast.
Let op: Je kunt niet iedere willekeurige kabel op
iedere kabelschoen krimpen, bij iedere kabelschoen staat vermeld voor welke
dikte kabel deze geschikt is.
Spade connectormaat: 6.3 mmMateriaal dikte: 0.8 mmDraad dikte: 0.5-1.0 mm²
De hele elektrische bedrading zit vol met diverse soorten
kabelschoenen, sommigen zijn universeel toegepast bij ieder Volkswagen model en
anderen zijn alleen bij bepaalde toepassingen gebruikt zoals in stekkers en/of
stekkerblokken. Daarnaast is er een verdeler die meerdere vlakstekkers met
elkaar verbindt op één aansluiting, hetgeen vaak is toegepast op de
zekeringenkast.
Gecorrodeerde kabelschoenen en elektrische verdelers kunnen
zorgen voor tal van storingen, het is dan ook van belang dat ze schoon zijn.
Een beschadigde kabelschoen zal je moeten vervangen.
Voor het vastklemmen heb je een krimptang nodig die het
mogelijk maakt de ader en de draadisolatie aan de kabelschoen te krimpen. Hou
er bij de aanschaf wel rekening mee dat de tang geschikt is voor ongeïsoleerde
kabelschoenen. Ons complete assortiment bestaat alleen uit ongeïsoleerde
kabelschoenen en zijn identiek wat origineel is toegepast.
Let op: Je kunt niet iedere willekeurige kabel op
iedere kabelschoen krimpen, bij iedere kabelschoen staat vermeld voor welke
dikte kabel deze geschikt is.
Spade connectormaat: 6.3 mmMateriaal dikte: 0.8 mmDraad dikte: 1.5-2.5 mm²
De hele elektrische bedrading zit vol met diverse soorten
kabelschoenen, sommigen zijn universeel toegepast bij ieder Volkswagen model en
anderen zijn alleen bij bepaalde toepassingen gebruikt zoals in stekkers en/of
stekkerblokken. Daarnaast is er een verdeler die meerdere vlakstekkers met
elkaar verbindt op één aansluiting, hetgeen vaak is toegepast op de
zekeringenkast.
Gecorrodeerde kabelschoenen en elektrische verdelers kunnen
zorgen voor tal van storingen, het is dan ook van belang dat ze schoon zijn.
Een beschadigde kabelschoen zal je moeten vervangen.
Voor het vastklemmen heb je een krimptang nodig die het
mogelijk maakt de ader en de draadisolatie aan de kabelschoen te krimpen. Hou
er bij de aanschaf wel rekening mee dat de tang geschikt is voor ongeïsoleerde
kabelschoenen. Ons complete assortiment bestaat alleen uit ongeïsoleerde
kabelschoenen en zijn identiek wat origineel is toegepast.
Let op: Je kunt niet iedere willekeurige kabel op
iedere kabelschoen krimpen, bij iedere kabelschoen staat vermeld voor welke
dikte kabel deze geschikt is.
Spade connectormaat: 6.3 mmMateriaal dikte: 0.8 mmDraad dikte: 4.0-6.0 mm²
De hele elektrische bedrading zit vol met diverse soorten
kabelschoenen, sommigen zijn universeel toegepast bij ieder Volkswagen model en
anderen zijn alleen bij bepaalde toepassingen gebruikt zoals in stekkers en/of
stekkerblokken. Daarnaast is er een verdeler die meerdere vlakstekkers met
elkaar verbindt op één aansluiting, hetgeen vaak is toegepast op de
zekeringenkast.
Gecorrodeerde kabelschoenen en elektrische verdelers kunnen
zorgen voor tal van storingen, het is dan ook van belang dat ze schoon zijn.
Een beschadigde kabelschoen zal je moeten vervangen.
Voor het vastklemmen heb je een krimptang nodig die het
mogelijk maakt de ader en de draadisolatie aan de kabelschoen te krimpen. Hou
er bij de aanschaf wel rekening mee dat de tang geschikt is voor ongeïsoleerde
kabelschoenen. Ons complete assortiment bestaat alleen uit ongeïsoleerde
kabelschoenen en zijn identiek wat origineel is toegepast.
Let op: Je kunt niet iedere willekeurige kabel op
iedere kabelschoen krimpen, bij iedere kabelschoen staat vermeld voor welke
dikte kabel deze geschikt is.