Bekabelingset voor comfort knipperlicht ombouw vanaf 1985 (CE1)
Met originele relaisplaat (Past bovenop de zekeringkast),
Met handleiding
Makkelijk te installeren, muv 1 kabel plug and play
Met dit veiligheidsrelais wordt de stroomtoevoer naar de elektrische benzinepomp afgesloten zodra de motor uitvalt terwijl het contact nog aan staat. Als een dergelijk relais niet wordt gemonteerd, zal de benzinepomp doorpompen terwijl de motor is afgeslagen. Wat bij een ongeval kan leiden tot brandgevaar.Dit apparaat beschermt ook de brandstofpomp tegen schade (oververhitting) die kan ontstaan wanneer de motor stopt terwijl het contact is ingeschakeld.Aangezien de meeste klassieke Volkswagens niet zijn voorzien van een accessoirestand is dit al reden genoeg om het veiligheidsrelais te monteren in combinatie met een elektrische benzinepomp.Het relais wordt geleverd inclusief zwevende zekering, montagevoet, de benodigde bedrading en aansluitmateriaal.Alleen geschikt voor 12 volt.
Spade connectormaat: 6.3 mmMateriaal dikte: 0.8 mmDraad dikte: 0.5-1.0 mm²
De hele elektrische bedrading zit vol met diverse soorten
kabelschoenen, sommigen zijn universeel toegepast bij ieder Volkswagen model en
anderen zijn alleen bij bepaalde toepassingen gebruikt zoals in stekkers en/of
stekkerblokken. Daarnaast is er een verdeler die meerdere vlakstekkers met
elkaar verbindt op één aansluiting, hetgeen vaak is toegepast op de
zekeringenkast.
Gecorrodeerde kabelschoenen en elektrische verdelers kunnen
zorgen voor tal van storingen, het is dan ook van belang dat ze schoon zijn.
Een beschadigde kabelschoen zal je moeten vervangen.
Voor het vastklemmen heb je een krimptang nodig die het
mogelijk maakt de ader en de draadisolatie aan de kabelschoen te krimpen. Hou
er bij de aanschaf wel rekening mee dat de tang geschikt is voor ongeïsoleerde
kabelschoenen. Ons complete assortiment bestaat alleen uit ongeïsoleerde
kabelschoenen en zijn identiek wat origineel is toegepast.
Let op: Je kunt niet iedere willekeurige kabel op
iedere kabelschoen krimpen, bij iedere kabelschoen staat vermeld voor welke
dikte kabel deze geschikt is.
Spade connectormaat: 6.3 mmMateriaal dikte: 0.8 mmDraad dikte: 1.5-2.5 mm²
De hele elektrische bedrading zit vol met diverse soorten
kabelschoenen, sommigen zijn universeel toegepast bij ieder Volkswagen model en
anderen zijn alleen bij bepaalde toepassingen gebruikt zoals in stekkers en/of
stekkerblokken. Daarnaast is er een verdeler die meerdere vlakstekkers met
elkaar verbindt op één aansluiting, hetgeen vaak is toegepast op de
zekeringenkast.
Gecorrodeerde kabelschoenen en elektrische verdelers kunnen
zorgen voor tal van storingen, het is dan ook van belang dat ze schoon zijn.
Een beschadigde kabelschoen zal je moeten vervangen.
Voor het vastklemmen heb je een krimptang nodig die het
mogelijk maakt de ader en de draadisolatie aan de kabelschoen te krimpen. Hou
er bij de aanschaf wel rekening mee dat de tang geschikt is voor ongeïsoleerde
kabelschoenen. Ons complete assortiment bestaat alleen uit ongeïsoleerde
kabelschoenen en zijn identiek wat origineel is toegepast.
Let op: Je kunt niet iedere willekeurige kabel op
iedere kabelschoen krimpen, bij iedere kabelschoen staat vermeld voor welke
dikte kabel deze geschikt is.
Spade connectormaat: 6.3 mmMateriaal dikte: 0.8 mmDraad dikte: 4.0 - 6.0 mm²
De hele elektrische bedrading zit vol met diverse soorten
kabelschoenen, sommigen zijn universeel toegepast bij ieder Volkswagen model en
anderen zijn alleen bij bepaalde toepassingen gebruikt zoals in stekkers en/of
stekkerblokken. Daarnaast is er een verdeler die meerdere vlakstekkers met
elkaar verbindt op één aansluiting, hetgeen vaak is toegepast op de
zekeringenkast.
Gecorrodeerde kabelschoenen en elektrische verdelers kunnen
zorgen voor tal van storingen, het is dan ook van belang dat ze schoon zijn.
Een beschadigde kabelschoen zal je moeten vervangen.
Voor het vastklemmen heb je een krimptang nodig die het
mogelijk maakt de ader en de draadisolatie aan de kabelschoen te krimpen. Hou
er bij de aanschaf wel rekening mee dat de tang geschikt is voor ongeïsoleerde
kabelschoenen. Ons complete assortiment bestaat alleen uit ongeïsoleerde
kabelschoenen en zijn identiek wat origineel is toegepast.
Let op: Je kunt niet iedere willekeurige kabel op
iedere kabelschoen krimpen, bij iedere kabelschoen staat vermeld voor welke
dikte kabel deze geschikt is.
Spade connectormaat: 6.3 mmMateriaal dikte: 0.8 mmDraad dikte: 0.5-1.0 mm²
De hele elektrische bedrading zit vol met diverse soorten
kabelschoenen, sommigen zijn universeel toegepast bij ieder Volkswagen model en
anderen zijn alleen bij bepaalde toepassingen gebruikt zoals in stekkers en/of
stekkerblokken. Daarnaast is er een verdeler die meerdere vlakstekkers met
elkaar verbindt op één aansluiting, hetgeen vaak is toegepast op de
zekeringenkast.
Gecorrodeerde kabelschoenen en elektrische verdelers kunnen
zorgen voor tal van storingen, het is dan ook van belang dat ze schoon zijn.
Een beschadigde kabelschoen zal je moeten vervangen.
Voor het vastklemmen heb je een krimptang nodig die het
mogelijk maakt de ader en de draadisolatie aan de kabelschoen te krimpen. Hou
er bij de aanschaf wel rekening mee dat de tang geschikt is voor ongeïsoleerde
kabelschoenen. Ons complete assortiment bestaat alleen uit ongeïsoleerde
kabelschoenen en zijn identiek wat origineel is toegepast.
Let op: Je kunt niet iedere willekeurige kabel op
iedere kabelschoen krimpen, bij iedere kabelschoen staat vermeld voor welke
dikte kabel deze geschikt is.
Spade connectormaat: 6.3 mmMateriaal dikte: 0.8 mmDraad dikte: 1.5-2.5 mm²
De hele elektrische bedrading zit vol met diverse soorten
kabelschoenen, sommigen zijn universeel toegepast bij ieder Volkswagen model en
anderen zijn alleen bij bepaalde toepassingen gebruikt zoals in stekkers en/of
stekkerblokken. Daarnaast is er een verdeler die meerdere vlakstekkers met
elkaar verbindt op één aansluiting, hetgeen vaak is toegepast op de
zekeringenkast.
Gecorrodeerde kabelschoenen en elektrische verdelers kunnen
zorgen voor tal van storingen, het is dan ook van belang dat ze schoon zijn.
Een beschadigde kabelschoen zal je moeten vervangen.
Voor het vastklemmen heb je een krimptang nodig die het
mogelijk maakt de ader en de draadisolatie aan de kabelschoen te krimpen. Hou
er bij de aanschaf wel rekening mee dat de tang geschikt is voor ongeïsoleerde
kabelschoenen. Ons complete assortiment bestaat alleen uit ongeïsoleerde
kabelschoenen en zijn identiek wat origineel is toegepast.
Let op: Je kunt niet iedere willekeurige kabel op
iedere kabelschoen krimpen, bij iedere kabelschoen staat vermeld voor welke
dikte kabel deze geschikt is.
Spade connectormaat: 6.3 mmMateriaal dikte: 0.8 mmDraad dikte: 4.0-6.0 mm²
De hele elektrische bedrading zit vol met diverse soorten
kabelschoenen, sommigen zijn universeel toegepast bij ieder Volkswagen model en
anderen zijn alleen bij bepaalde toepassingen gebruikt zoals in stekkers en/of
stekkerblokken. Daarnaast is er een verdeler die meerdere vlakstekkers met
elkaar verbindt op één aansluiting, hetgeen vaak is toegepast op de
zekeringenkast.
Gecorrodeerde kabelschoenen en elektrische verdelers kunnen
zorgen voor tal van storingen, het is dan ook van belang dat ze schoon zijn.
Een beschadigde kabelschoen zal je moeten vervangen.
Voor het vastklemmen heb je een krimptang nodig die het
mogelijk maakt de ader en de draadisolatie aan de kabelschoen te krimpen. Hou
er bij de aanschaf wel rekening mee dat de tang geschikt is voor ongeïsoleerde
kabelschoenen. Ons complete assortiment bestaat alleen uit ongeïsoleerde
kabelschoenen en zijn identiek wat origineel is toegepast.
Let op: Je kunt niet iedere willekeurige kabel op
iedere kabelschoen krimpen, bij iedere kabelschoen staat vermeld voor welke
dikte kabel deze geschikt is.
Relais wisser interval (Relais 19) Nominale stroom 10 A, Inbouwplaats voertuigvoorruit, voor voertuigen zonder regelbare ruitenwisserinterval, voor voertuigen zonder regensensor, Spanning (V) 12 VWij verkopen dit artikel ook gebruikt