Los- en smeermiddel van fijne koperdeeltjes voor thermisch hoog belaste machineonderdelen. Maakt probleemloze demontage na lange bedrijfsduur mogelijk. Koperpasta wordt voor de hoogste temperaturen gebruikt bij schroefverbindingen en scheidingsvlakken die aan hoge temperaturen, hoge drukken en corrosieve invloeden zijn blootgesteld. Temperatuurbereik: – 35 °C tot + 1100 °C.
RemmenDe te behandelen delen, zoals achterkant remblok, contactvlakken en bevestigingsdelen reinigen. Juiste hoeveelheid kopervet aanbrengen.Reparatie en preventief onderhoud.De te behandelen delen reinigen, juiste hoeveelheid kopervet, al naargelang onderhoudsvoorschrift, aanbrengen.
Los- en smeermiddel van fijne koperdeeltjes voor thermisch hoog belaste machineonderdelen. Maakt probleemloze demontage na lange bedrijfsduur mogelijk. Koperpasta wordt voor de hoogste temperaturen gebruikt bij schroefverbindingen en scheidingsvlakken die aan hoge temperaturen, hoge drukken en corrosieve invloeden zijn blootgesteld. Temperatuurbereik: – 35 °C tot + 1100 °C.
RemmenDe te behandelen delen, zoals achterkant remblok, contactvlakken en bevestigingsdelen reinigen. Juiste hoeveelheid koperpasta aanbrengen.Reparatie en preventief onderhoud.De te behandelen delen reinigen, juiste hoeveelheid koperspray, al naargelang onderhoudsvoorschrift, aanbrengen.
Hoogwaardig speciaal vet. Het MoS2-gehalte geeft het geselecteerde basisvet uitstekend smerend vermogen en hoge prestaties, dit bieden conventionele vetten niet. Tijdens het gebruik vormt zich op de glijpunten een goed hechtende, zeer dunne film van molybdeendisulfide, die ook bij een totale uitval van de vettoevoer een langere tijd voor smering zorgt. Extreem duurzaam smerend, in centrale smeersystemen transporteerbaar. Etikettering volgens DIN 51502 KPF2K-30. Temperatuurbereik: – 30 °C tot +120 °C, korte tijd tot +130 °C.
Hoogwaardig speciaal vet. Het MoS2-gehalte geeft het geselecteerde basisvet uitstekend smerend vermogen en hoge prestaties, dit bieden conventionele vetten niet. Tijdens het gebruik vormt zich op de glijpunten een goed hechtende, zeer dunne film van molybdeendisulfide, die ook bij een totale uitval van de vettoevoer een langere tijd voor smering zorgt. Extreem duurzaam smerend, in centrale smeersystemen transporteerbaar. Etikettering volgens DIN 51502 KPF2K-30. Temperatuurbereik: – 30 °C tot +120 °C, korte tijd tot +130 °C.
Verkoop per stuk
Schroefdraadmaat: M12 x 1.50
Lengte: 105 mm
Treksterkte: 10.9
Materiaal: Dacromet staal
Sleutelmaat: 19 mm
De meest cruciale bouten van de voor- en achterwielophanging
zijn die van de draagarmen, en wel de plaats waar deze aan het chassis zitten
gemonteerd.
De draagarmen bewegen in gevulkaniseerde bussen. Als er te
veel speling wordt gemeten, zal je ze eruit moeten persen en vervangen, wat bij
iedere op leeftijd gekomen Volkswagen vroeg of laat zal moeten gebeuren.
De bouten mogen geen roest vertonen. Vliegroest is geen
probleem dat schuur je er wel af, maar bij ingevreten roest is het verstandig
de bouten te vervangen.
Dit zijn 10.9 bouten en tot ieder detail gelijk aan het
origineel, dus ook voorzien van een Dacromet behandeling zoals Volkswagen dit
in de jaren 90 en tot op heden nog steeds toepast. Dacromet-bouten en moeren
zijn beter bestand tegen corrosie in vergelijking met galvaniseerde exemplaren.
Schroefdraadmaat: M14 x 1.50 Lengte: 110 mm Treksterkte: 10.9 Materiaal: Dacromet staal Sleutelmaat: 22 mm
De schokbreker houdt de hele voorwielophanging in het
gareel. Als de bout aan de onderzijde afbreekt, kan dit voor een aanzienlijke
schade zorgen.
Monteer dan ook alleen de juiste bouten die Volkswagen
voorschrijft en geen universele bouten die er een beetje op lijken. Deze bouten
zijn volgens Volkswagen wel standaard onderdelen, maar ze zijn niet te
verkrijgen in de reguliere bouten en moeren speciaalzaken.
De bouten bedoeld voor de niet-Syncro modellen zijn voorzien
van een Dacromet behandeling. Dacromet-bouten en moeren zijn beter bestand
tegen corrosie in vergelijking met galvaniseren. Hiermee zijn ze tevens
identiek aan het origineel zoals Volkswagen ze heeft geleverd in de jaren 90.
De bouten voor de Syncro modellen hebben deze behandeling niet ondergaan, deze
zijn gegalvaniseerd, minder bestand tegen corrosie in vergelijking met Dacromet
maar altijd nog vele malen beter dan blank staal.
Deze M14 bouten hebben een hardheid van 10.9. Gebruik ook
moeren van de juiste hardheid (klasse 10 ).
Onderlegring gekarteld voor aandrijfasbout T2 / T3 bus
Voorkomt loslopen van aandrijfasbouten. Dubbelzijdig getand.
Per auto 24 stuks benodigd (6 per homokineet)