Montageset voor schokdemper vooras (1 zijde)Bij aankoop van een nieuwe schokdemper wil je soms liever alle omliggende delen ook vervangen. Deze delen worden niet meegeleverd muv de moer bovenop de schokdemper en vandaar deze montageset. Vervang veren en schokdempers altijd per paar (Per as).
Montageset voor schokdemper vooras (1 zijde) inclusief hulpveer en stofkapBij aankoop van een nieuwe schokdemper wil je soms liever alle omliggende delen ook vervangen. Deze delen worden niet meegeleverd muv de moer bovenop de schokdemper en vandaar deze montageset. Vervang veren en schokdempers altijd per paar (Per as).
Los- en smeermiddel van fijne koperdeeltjes voor thermisch hoog belaste machineonderdelen. Maakt probleemloze demontage na lange bedrijfsduur mogelijk. Koperpasta wordt voor de hoogste temperaturen gebruikt bij schroefverbindingen en scheidingsvlakken die aan hoge temperaturen, hoge drukken en corrosieve invloeden zijn blootgesteld. Temperatuurbereik: – 35 °C tot + 1100 °C.
RemmenDe te behandelen delen, zoals achterkant remblok, contactvlakken en bevestigingsdelen reinigen. Juiste hoeveelheid kopervet aanbrengen.Reparatie en preventief onderhoud.De te behandelen delen reinigen, juiste hoeveelheid kopervet, al naargelang onderhoudsvoorschrift, aanbrengen.
Los- en smeermiddel van fijne koperdeeltjes voor thermisch hoog belaste machineonderdelen. Maakt probleemloze demontage na lange bedrijfsduur mogelijk. Koperpasta wordt voor de hoogste temperaturen gebruikt bij schroefverbindingen en scheidingsvlakken die aan hoge temperaturen, hoge drukken en corrosieve invloeden zijn blootgesteld. Temperatuurbereik: – 35 °C tot + 1100 °C.
RemmenDe te behandelen delen, zoals achterkant remblok, contactvlakken en bevestigingsdelen reinigen. Juiste hoeveelheid koperpasta aanbrengen.Reparatie en preventief onderhoud.De te behandelen delen reinigen, juiste hoeveelheid koperspray, al naargelang onderhoudsvoorschrift, aanbrengen.
Schroefdraadmaat: M14 x 1.50 Lengte: 110 mm Treksterkte: 10.9 Materiaal: Dacromet staal Sleutelmaat: 22 mm
De schokbreker houdt de hele voorwielophanging in het
gareel. Als de bout aan de onderzijde afbreekt, kan dit voor een aanzienlijke
schade zorgen.
Monteer dan ook alleen de juiste bouten die Volkswagen
voorschrijft en geen universele bouten die er een beetje op lijken. Deze bouten
zijn volgens Volkswagen wel standaard onderdelen, maar ze zijn niet te
verkrijgen in de reguliere bouten en moeren speciaalzaken.
De bouten bedoeld voor de niet-Syncro modellen zijn voorzien
van een Dacromet behandeling. Dacromet-bouten en moeren zijn beter bestand
tegen corrosie in vergelijking met galvaniseren. Hiermee zijn ze tevens
identiek aan het origineel zoals Volkswagen ze heeft geleverd in de jaren 90.
De bouten voor de Syncro modellen hebben deze behandeling niet ondergaan, deze
zijn gegalvaniseerd, minder bestand tegen corrosie in vergelijking met Dacromet
maar altijd nog vele malen beter dan blank staal.
Deze M14 bouten hebben een hardheid van 10.9. Gebruik ook
moeren van de juiste hardheid (klasse 10 ).